lördag

0kommentarer

igåår så var det föreläsning, efter att ha varit sjuk i två dagar så gick ja gupp tog en dusch och tog mig dit. efter föreläsningen satte jag och anna oss för att jobba med grupparbetet (resten av gruppen tyckte att dom kunde ta helg..) 
 
Linnea dök upp och bjöd med mig ut med några från hennes klass (hon går IC), förkyld som jag var tackade jag ändå ja. Hem vid tre, sen kom rebecca som jag sminkade och fixade håret på inför hennes finsittning, hon blev så fin! :') 
 
Sen fixade jag mig själv, sänkte två cider för att jag var nervös eftersom jag inte kände någon mer än Linnea inför kvällen. Vid kvart i sju tog jag två stolar och gick ner till Linnea som bor på våningen under mig, sen började förfesten, och det var så sjuuuukt trevligt verkligen! Så himla goa människor!!! Inte alls som min egen klass haha.. 
 
Sen drog vi vidare in mot stan, planen var bånken. Men kön var too much för mig (har blivit bortskämd med att vi aldrig stör i kö när vi går ut hemma ju? eller minns jag bara inte det? haha ) så jag och Victoria (som visserligen går VF) gick till subway sen skjutsade hennes pojkvän mig hem! :) La huvet på kudden vid två 
 
Idag har jag segt till tusen, nu är det winnerbäck (höstmusik deluxe) som spelas och jag ska ta tag i alla kläder som ligger överallt efter gårdagens klädångest.. ha en fin lördag fina ni! 
 
Och tills vi hörs, choose happiness! 
 
 




Kommentera

Publiceras ej