Fredag fredag fredag wooh!

0kommentarer

Idag har jag tre timmars föreläsning om resultaträkning och balansräkning och årsbokslut, återigen var det kunskaper 
från gymnasiet som fick lite repetition blandat med två nya moment, fick även titta på H&M;s årsbokslut, vilket var väldigt intressant! Kanske inte för er haha, men för mig är det! ;)
Kände mig riktigt bra som fick förklara för folk runtomkring mig också som inte förstod olika begrepp eller moment under balans och budgeträkningarna :)  
 
Igår var jag grymt nere, som ni kanske förstod. Så hoppade upp på min cykel och cyklade till stan, tog inte alls lång tid och väl där inne nallade jag på mitt sparkonto (jag vet, FY!!!!) och unnade mig lite nödvändigt såsom kalender och present till pappa :) 
 
Tog mod till mig och skrev till en tjej i klassen på facebook igår också (med pepp från rebecca, min granne, som kom över på mat och så bakade vi kladdkaka) såå vi ska ha följe till sittningen ikväll! :) SKÖNT!
tjejen ifråga är verkligen inte min typ av person, och jag har svårt att se att vi kommer umgås särskilt mycket, MEN, det är skönt att gå dit med någon. Så nu håller jag bara tummarna för att det blir bra ikväll! :)
 
Vad är det då för sittning undrar ni kanske? Det är trerätters på grand, följt av nattklubb och sådär, med studentföreningen cefyrekon som jag gått med i, det är avslutning på nolleveckan kan man säga :)
det är dresscode klänning för tjejerna och mörk kostym för killarna, fint ska det vaa! :)  
 
Idag kommer fredric dessutom hit, blir lite pirrig i kroppen av att veta att han kommer vara här när jag kommer hem inatt, och glad över att jag kan känna mig trygg i några nätter nuuu, haha :) kommer nog bli en bra helg detta! :) lite plugg, lite pussande (hoppas jag) och sådär, och ingen tidig måndag heller, börjar 12! :) 
 
tills vi hörs igen, choose happiness!

Kommentera

Publiceras ej