Dag två

0kommentarer

Igår började jag högskolan med upprop, information om vilka kurser och vad de innehåller de närmsta åren och presentation av lärarna och så delades vi in i grupper inför första arbetet. Därefter "kidnappade" våra faddrar oss och tog oss till en lite mässa med kåren osv, sen fick dom som ville köpa nollepass (vilket jag gjorde) och så fick vi våra grejer och gick hem.
 
När jag kom hem insåg jag att min overall var alldels för liten (killen som fixade med insisterade på att jag skulle ha M, för dom var stora och han hade gjort detta i flera år..juste!) så ringde runt i morse och fick tillslut tag på en ansvarig som lät mig byta till en större storlek! :) perfekt! 
 
Klockan ett drog jag mig sen mot in mot centrala campus, osäker på var jag skulle träffade jag tre tjejer från andra inriktining inom ekonomi och vi snappades upp av en ledare som tog oss till parken. 
 
Där har leken bestått av massa lekar, alkohol i määngder, och skratt! Och visst märks det att vi är ettor, att vi nollas, för vissa grejer var bara WTF, men lockade fram många goda skratt :D
 
Efter halva dagen kom min fadder och skrev sin adress på mitt ben, där är det fest ikväll! Dock hoppar jag eftersom jag har kursintroduktion imorgon bitti, och sen lekar och sittning och nattklubb på schemat! Var inte så många i klassen som skulle dit heller :) Så det kändes okej att inte dra dit! Även fast tvåorna och treorna här verkar sjuukt sköna! Är lite mer osäker på min egna klass, har svårt att hitta min roll och vilka jag ska hänga med! Men vi ska ju gå här några år så det löser sig nog! :) haha
 
nuu ska jag somna..eller kanske laga mat (guud vad jag inte orkar, förbannar mig själv för att jag ska vara "nyttig" och alltså bara har kött och grönsaker hemma...ingen lätt pasta inget sånt haha, FML) sen kommer rebecca över strax innan nio för svenska hollywoodfruar! :) 
 
 
Nu har allt börjat och bloggen ska tas på allvar, guuud vad jag vill att ni ska uppleva allt med mig, för det går verkligen inte att återge i text hur sjuukt kul jag har!!!!!!!!! ÅÅÅH!! fredag is too close!! :D 
 
haha, hörs latero lovers!

Kommentera

Publiceras ej