dag tre

1kommentarer

ojojoj vad denna dagen inte blev som jag trodde! 
började med att jag skulle möta en tjej från klassen imorse, som aldrig hörde av sig.
så jag stack till föreläsningen för att inte komma sent, så satt hon redan där.. hälsade inte eller så.
 
Föreläsningen gick bra, hade redan bra koll på det han pratade om vilket gjorde att det kändes extra bra
när han förklarade, som att man verkligen förstod :)
 
efteråt skulle det vara lekar, men eftersom vi ombads läsa sex böcker till fredag eller senaste måndag (!!) så kände jag att jag skulle ta dom tre timmarna till att läsa istället. 
När jag dessutom fick veta att lekupplägget skulle vara samma som igår så ville jag inte, förnedringen igår räckte mer än väl för mig, det var kul då, men inget jag går till frivilligt.
 
När jag kom hem såg jag att tjejen i fråga hade smsat mig, samma sekund som jag klev in i salen och skrivit att hon redan var där, fine tänkte jag, då var det inte knasigt, så jag smsade och sa att jag inte skulle joina lekarna men att hon kunde höra av sig sen så gick jag med dom till sittningen. Men jag fick inget svar, och vill inte direkt spamma henne heller.. haha, lite pinsamt om hon faktiskt valt att inte svara och jag bara fortsätter...
 
Resten av dom från klassen som är med och nollas känns sådär, så jag stannar hemma ikväll. Känns sugigt, men samtidigt hade det liksom kunnat bli en jääävligt jobbig kväll utan någon att snacka med om jag dragit dit. 
 
Nya tag imorgon, eller på fredag, får se! Synd iaf, jag som var sjukt taggad på insparken. 

1 kommentarer

piff.

06 Sep 2012 11:54

fortsätt kämpa. de första dagarna på ett nytt ställe är de värsta, fy fan. jag vet. men bara håll ut! jag tror du kommer trivas som fisken i vattnet, bara ge det lite tid. <3

Svar: Du är så bra finaste!! tack för att du tror på mig sådär! <3
donotsend.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej