the record keeps playing the same old song

0kommentarer

Hejsan svejsan! 
 
Dagen blev inte som jag tänkt på grund av sorligheter som tyvärr är en del av allas liv. Behövde komma hemifrån så åkte ändå med alexandra till Burlöv Center, efter att F släppt mig på willys där jag mötte upp alexandra och hennes bfriend viktor :) 
 
På burlöv köpte jag två stycken skjortor/tunikor/klänningar till det hutlösa priset a 499 kronor styck, men så värt det!! bilder kommer när jag hittar mobilsladden till datorn .... dessa jävla sladdar. 
Iallafall så hade de inte skorna i min storlek på scorett på burlöv!! så får åka in till lund imorgon igen antagligen, för daaaaaaaaaaaaaaamn vad jag vill ha dom ... haha :D 
 
Sen blev det lite asiatiskt och bussen hem, ikväll blir det antingen mys här hemma med f, eller så ska vi ut till viktor och chillkröka litegrann med härliga människor! :) 
 
Tills vi hörs igen får ni ta hand om er och njuta av livet! :) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej