lucia

2kommentarer

Well, det går ju sådär med uppdateringarna. skärpning skärpning skärpning. 
 
Idag är lucia. Hemlängtan till veberöd något så fruktansvärt. Ett julpyntat hus. Luciatåget i kyrkan på kvällen.
Istället sitter jag här, tentor imorgon som jag är dåligt förberedd på. Kommer bli omtentor där är jag redan säker på, men det är okej. Man kan inte vara på topp alltid antar jag. Det enda jag tänker på när jag pluggar är hur jag vill hem, träffa släkten. Mysa i en stickad fin vit tröja på julafton.
 
Men det enda jag tänker på är att fixar jag inte detta försvinner framtiden jag så gärna vill ha. Misslyckas jag nu kommer jag aldrig sluta skämmas. Jag. får. inte. misslyckas. Kan. Inte. Misslyckas. Snälla. Ekonomistyrning. Fastna. NU. NU. NU. NU. NU. NU. NU. NU.
 
Här är tjugo minus, rimfrost. Så himlahimla fint. Jag har fått julmysigt i min lägenhet. Jag är så himla nöjd med livet, fast att det just nu är sjukt tungt. Hoppas det bara är kvinnlig business som spökar. 
 
Näääääääää, dags att försöka plugga igen. Herå lovers. Jag saknar eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. Så jävla mycket.

2 kommentarer

piff

13 Dec 2012 13:56

vi saknar dig med hjärtat. varje dag, hela tiden. men vi ses väl till jul? och det räcker alltid med att göra sitt bästa, det vet du. ibland orkar man helt enkelt inte fixa allt. <3

kossan

13 Dec 2012 18:48

bara gör ditt bästa fina hjärtat, att du kommit så långt som du gjort är bara det så otroligt awesome. kom ihåg det, och tvivla inte på dig själv. ses snart. love u. <3

Kommentera

Publiceras ej