det är nu det börjar

0kommentarer

I fredags jobbade jag sista dagen och lördag söndag har gått åt till att flytta möbler, köpa möbler 
och ta reda på vad jag har och vad jag behöver köpa. 
 
Har läst schema, kurslitteraturslista, tips inför skolstart, vilken dag jag startar osv
tusentals gånger.
Som jag kämpade för detta, och det faktum att det finns hundratals där ute
som ville ha min plats gör mig jävligt stolt. 
Jag vill inte prata om det hela tiden, men ibland när jag tänker på det inser jag vilken
bedrift det är.
 
Ikväll ska jag skriva en ansökan om att få en av de 25 platserna i näktergalen och
försöka planera inhandling av dammsugare, micro och lite annat smått som jag behöver tillsammans
med pappa.
 
nu har det börjat, om exakt fyra veckor klockan 13.00 kommer jag stå där tillsammans med dom som ska vara min klass. Nu håller jag tummarna för att deras ambitionsnivå är precis lika hög som min. 
 
iiiiih. illamående blandas med lycka och sorg hela tiden. 
Vi hörs senare! :) 

Kommentera

Publiceras ej